fredag 17. april 2009

Fredag og helg.

Så er nok en fredag her og helga står for døra. Jeg er på jobb og hadde egentlig trodd jeg skulle få det utrolig travelt for jeg er helt alene her idag. Alle sammen har reist til Praha, Kinderegget fikk ikke være med, så dermed har jeg ansvar for det meste. Men så langt har det da søren ikke skjedd en sjit. Så fortsetter det sånn blir jammen denne freddan lang ja...
Jeg har ellers med meg kake da til de drøyt 20 karene som er igjen på jobb idag. Det finnes jo noen sjeler i produksjon som heller ikke er med på tur og da syns jeg det var på sin plass at vi skulle kose oss litt vi og. Så her blir det kaffe og suksess-terte kl 11. Regner med kara mine syns det er helt greit :)
Ellers har jeg ikke lagt noen planer for helga. Det blir første kamp i Adidas-cup for min 14 år gamle sønn i morgen, ellers ingen planer anna enn å slappe av maks. Håper på fint vær så kan det være fare for at jeg må ut å rake litt i hagen men det er vel ikke et must sånn enda. Også har jeg vel egentlig en jobb å gjøre, etter malings-prosjektet mitt så gjenstår det noen lister som skulle vært malt men får se hva jeg gidder og om det kommer dettende ned noe arbeidslyst her.

Da ønsker jeg hele verden ei riktig god april-helg, ikke gjør alt jeg ville gjort :)
Shalabais :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar